SPLIT THE WEEK konferencija

Split the week konferencija održava se u Splitu od 31.3. do 2.4.2022. gdje će stotine mladih iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije i Makedonije steći neprocjenjivo iskustvo učenja od uspješnih poduzetnika.

Kako u kratkom vremenu stvoriti nove segmente turističke ponude grada Splita, najbolje pokazuje mlada uspješna ekipa studenata iz Splita i Kotora koji drugu godinu zaredom smještaju Split u središte kongresnog turizma. Split the week konferencija nastala je kao rezultat zajedničkog rada mladih te i ove godine donosi brojne zanimljive predavače i teme za sve one koji dijele zajedničku strast prema turizmu, hotelijerstvu i marketingu.

Naime, Split the week konferencija održava se u Splitu od 31.3. do 2.4.2022. gdje će stotine mladih iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije i Makedonije steći neprocjenjivo iskustvo učenja od uspješnih poduzetnika. Događaj traje tri dana, a svoj vrhunac ima upravo 1. travnja gdje će u  Cinestar kino dvorani prisutni moći poslušati eminentne predavače i zanimljive teme.

Predavači su stručnjaci iz područja turizma, hotelijerstva i marketinga koji nastupaju na ovogodišnjem Split the week konferenciji:

  • Goran Ćorluka - uspješan poduzetnik i stručnjak u području upravljanja turističkim destinacijama i selektivnim oblicima turizma
  • Ivan Škojo - direktor marketinške i development agencije Reroot
  • Tomislav Pancirov - konzultant za digitalne komunikacije i najpoznatiji hrvatski digitalni nomad
  • Joze Tomaš - predsjednik Hrvatske gospodarske komore Splitsko-dalmatinske županije
  • Marko Marijoković – stručnjak za društvene mreže sa stotinama tisuća pratitelja
  • Dario Marčac - Tik Tok kreator te jedan od najutjecajnijih kreatora u regiji

Navedeni predavači prenosit će svoje znanje kroz iduće teme:

Razvoj karijera,

Brendiranje novog doba i

Influencer marketing.

Detalje provjerite na: www.splittheweek.com.

Kao novost te nešto što nismo imali prilike vidjeti na drugim konferencijama jest i panel rasprava pod nazivom „Sudar svjetova“ gdje će influenceri s LinkedIn-a, Tik Tok-a i Instagrama sukobiti svoje stavove te na vlastitim primjerima objasniti prisutnima prednosti i mane pojedinih društvenih mreža, trikova kojima se svakodnevno koriste u radu, čime će zasigurno pomoći sudionicima da uspješno razviju vlastito poslovanje. Nerijetko se dogodi da tvrtke i poduzeće gube značajne količine novca na svoje marketinške aktivnosti, a kroz ovu panel raspravu neće biti više potrebe za pogreškama koje im se mogu dogoditi na putu k uspješnoj promociji, govore nam organizatori ovog događaja. Slogan same konferencije je „Očekujte neočekivano“, a s obzirom na izvanredan uspjeh prošlogodišnje konferencije koju je pratilo više od 1200 sudionika putem live streama, možemo očekivati brojna iznenađenja i odličnu atmosferu i ove godine. Kako ove godine nema epidemioloških mjera koje zabranjuju publiku u dvorani, vjerujemo kako će više stotina sudionika uživati u pomicanju standarda u organizaciji događanja koje nam donose ovi mladi ljudi.

Pratite u idućim danima što donosi Split the week konferencija zahvaljujući kojoj Split nastavlja razvijati kongresni turizam. Još kada tome dodate da su studenti zaslužni za takav uspjeh, možemo samo reći „Očekujemo najbolje“!