Povodom 1100. obljetnice Hrvatskog kraljevstva u suradnji suradnji sa Splitsko-dalmatinskom županijom Sveučilište u Splitu objavljuje dobitnike likovnog natječaja „Prozori u svijet umjetnosti“, kojim su učenici osnovnih i srednjih škola te studenti Sveučilišta u Splitu kreativno istražili i prikazali temu hrvatskih kraljeva i hrvatskog kraljevstva kroz različite umjetničke forme i tehnike.
Nagrađeni radovi po kategorijama:
UČENICI OSNOVNIH ŠKOLA (5.-8. razred):
1. nagrada - Sara Puljić, OŠ Kman - Kacunar - Kralj Tomislav na konju (terakota)
2. nagrada - Sara Vidović, OŠ Vjekoslava Paraća, Solin - Domaćica (kolaž)
3. nagrada - Josip Šošo, OŠ Kraljice Jelene - Bitka na Dravi (crtež)
UČENICI SREDNJIH ŠKOLA:
1. nagrada - Emanuela Vrgoč, III. gimnazija, Split - Portret kralja Zvonimira (kombinirana tehnika)
2. nagrada - Lucija Puratić, V. gimnazija „Vladimir Nazor“ - Portret kralja Zvonimira (ugljen)
3. nagrada - Matea Mušan, Jezična gimnazija, SŠ fra Andrije Kačića Miošića Makarska - Tri kralja (crtež)
STUDENTI SVEUČILIŠTA U SPLITU:
1. nagrada - Anamarija Aničić Kahrić, Umjetnička akademija u Splitu - Slavna (kombinirana tehnika)
2. nagrada - Roko Tomić, Umjetnička akademija u Splitu - Sjeme Hrvatske
3. nagrada - Ani Bulimbašić, Umjetnička akademija - Znamen krune (pečena glina)
Zahvalnice i priznanja svim nagrađenima bit će svečano uručene u sklopu Program proslave Dana Sveučilišta u Splitu - 51. obljetnica osnutka, koji će se održati 11. lipnja 2025. u 12:00 sati, u prostorijama Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Splitu, Šoltanska 2.
Također, u listopadu 2025. godine bit će upriličena izložba svih pristiglih radova u Sveučilišnoj galeriji, uz što je planirana i objava prigodne publikacije s prikazom radova i informacijama o autorima i mentorima. O točnim datumima i detaljima izložbe i publikacije svi sudionici i njihovi mentori bit će pravovremeno obaviješteni.
Zahvaljujemo svim učenicima, studentima i mentorima na sudjelovanju i doprinosu kulturnom životu Sveučilišta i obilježavanju važne obljetnice hrvatske povijesti.