Zatvori
Sveučilište u Splitu podržava UN-ove ciljeve održivog razvoja
2.6.2023.
Dodijeljene nagrade za projekte u sklopu Galerija slika
IMG_7109.JPG IMG_7113.JPG IMG_7122.JPG IMG_7128.JPG IMG_7136.JPG IMG_7142.JPG IMG_7152.JPG IMG_7154.JPG IMG_7160.JPG IMG_7163.JPG IMG_7176.JPG

Ciljevi

  • Cilj 4
  • Cilj 8
  • Cilj 9
  • Cilj 17

Dodjela nagrada studentima koji su sudjelovali u ovogodišnjem studentskom natjecanju razvijenom u suradnji s tvrtkom Viator održana je u četvrtak, 1. lipnja na Ekonomskom fakultetu u Splitu.

Glavna ideja ovog natjecanja je da studenti, rješavanjem konkretnih poslovnih slučajeva iz područja marketinga, dobiju priliku znanja stečena tijekom studija primijeniti u rješavanju izazova te davanja prijedloga za unaprjeđenje poslovanja poslovnog subjekta iz realnog sektora.

Važnost ovakvih natjecanja istaknuo je tom prilikom izv. prof. dr. sc. Vinko Muštra, dekan Ekonomskog fakulteta, naglasivši kako na ovaj način studenti imaju priliku steći vrijedno iskustvo koje će im uvelike biti od pomoći jednom kada diplomiraju i budu na tržištu rada. Zahvalio se i dugogodišnjem partneru Fakulteta tvrtki Viator koja je prepoznala potencijal ovih mladih ljudi i dalo im povjerenje.

Sama inicijativa došla od tvrtke Viator vođena mišlju kako od mladih stručnih umova mogu dobiti kvalitetna rješenja za unaprjeđenje svog već vrlo uspješnog poslovanja poslovanje. Sudjelovanjem u natjecanju su najbolji timovi ostvarili su mogućnost osvajanja novčanih nagrada, ali i priliku za prezentaciju Viatoru kao potencijalnom poslodavcu!

Damir Didić, direktor nabave i kvalitete tvrtke Viator istaknuo je kako su bili impresionirani pristiglim studentskim prijedlozima te kako će sigurno neke i implementirati u svoje poslovanje. Kazao je i kako će se uspješna suradnja s Ekonomskim fakultetom nastaviti, a u najavi su i neki novi projekti.

Sudjelovanje u projektu bilo je moguće na dva načina: jedan kroz kolegij Marketinška komunikacija kojeg vode prof. dr. sc. Mirela Mihić te doc. dr. sc. Jasenko Ljubica, a drugi kroz javni natječaj na kojem su mogli sudjelovati svi studenti zadnjih godina prijediplomskog i diplomskog studija, a koji su imali mogućnost birati između dvije teme: aktivacija društvenih mreža i digitalizacija iskustva potrošača s brendom. Mentor za navedeno područje digitalnog marketinga bio je doc. dr. sc. Goran Dedić.

Nagrade u kategoriji izrade plana integrirane marketinške komunikacije:

1. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 1.250 € osvojili su Ante Mlikota, Pamela Pinjuh, Doris Stanković i Andrea Vučica

 2. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 900 € osvojili su Ana Barišić, Ivona Klepo, Luka Mladinić i Lorena Škarica

3. mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 600 € osvojili su Luka Morović, Ivan Martić i Josip Varnica

U kategoriji izrade aktivacije društvenih mreža drugo mjesto i nagradu u iznosu od 900 € osvojio je tim "Malci digitalci": Nina Vidović, Ivana Žarković i Ante Kujunđić Lujan, dok su također 2. nagradu i 900 €  u kategoriji izrade digitalizacije iskustva potrošača s brendom osvojili "Team Future" u sastavu: Iva Vuletić, Anđela Blažević, Marta Pulić i Karmela Višić.

Sve novostiSljedeća

Imate pitanje? Tu smo!